Jag lovar du betyder nånting

Sitter just nu & mumsar på daimtårta och dricker cola, nam nam!
Har lyssnat och sjungt till massor med Kent låtar nu, tack vare cabareten haha! Nej men ärligt. Fyfan så bra låtarna & texterna är. Lite roligt att jag med min musikstil helt plötsligt ska ha några låtar från Kent i spellistan ; D

& så skolan idag - världens softaste dag. Kom dit, pratade igenom mitt projektarbete med läraren & sen hamnade jag oplanerat framför datorn med Emma och Turkietresor. Vi skulle ju som sagt ha åkt förra året men en viss person gjorde det omöjligt. Så vi struntade i det. Men nu i sommar har vi iaf kollat upp när båda kan & vi har två lediga luckor i sommar då båda är hemma och ingen jobbar. Så antingen blir det i juni, efter den 13:e & typ 4 veckor framåt - så det spelar ingen roll vilken vecka vi bokar. Eller den 13-20 augusti! =) & vi vill ju såklart till Marmaris så kollade på hotell och sånt.. Runt 7ooo kr borde flyg + hotell gå på för 14 dagar =) Låter sjuukt lockande va!? Vi får se hur det blir & hoppas att det verkligen verkligen går detta året!

Nu borde jag egentligen plugga Sveriges säkerhetspolitik. Har prov imorgon men jag orkaaar inte nu. Var en sekund ifrån att börja läsa förut men så ringde mobilen & sen efter det har jag helt andra saker i huvudet, haha!
Some things are more important

& så har jag massor här i lägenheten att göra med, skitmycket disk, packa upp allt mer nogrannt, föra över massa musik till macen & fixa med itunes där inför imorgon =) Så orka plugga ; ) Haha nej men okej, jag ska! Men det får ändå bli pyttelite senare.. Sen vill jag kolla film med, min brorsa har ju massor med bra filmer så bara välja vilken som helst i princip.

Ayah, dags att sätta igång med allt =)


Emma
2009-04-23 @ 22:20:53

bilden är ju awesome!! åååh turkiet!! marmaris!! <3 Jag vill ha dig meeeeeed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0