My true love

Vill verkligen gadda mig!
På tal om ingenting, bara sådär ; ) Kom på ett ballt ställe man kan ha det på förut, men frågan är om jag vill ha en symbol där eller en liten text.. Frågan är bara vad för symbol/text. Det ska ju ändå representera något.. Grejen är att man inte kan ha för stor/invecklad symbol eller för lång text för själva stället på kroppen är rätt litet.. Blir bara fult om man har något blaffigt liksom. Ayah, time will tell ; )


let me tell you what we gon' do, two plus two - im gon' undress you
then we're gonna go three and three - you gon' undress me
then we're gonna go four and four - we're gon' freak some more

& jag har fortfarande inte pluggat - bad me! Satt & fixade med musiken och målade naglarna istället, lite roligare liksom. Sitter just nu och taggar också, haha. Vem fan taggar på en torsdagsnatt innan kl 1 & när man har skola dagen efter!?
Imorgon i skolan har vi stilkurs - vett & etikett inför balen alltså. Ska bli kul! =) & sen har vi det hemska provet då.. Som lär gå åt helvete! Säger ofta ordet "lär" nu.. Vet inte alls vart jag har fått det ifrån? Har bara kommit på mig själv med att säga det mycket.. Intresseklubben sprängs typ, haha!

Annars så sitter jag bara mest här, kikar på Louis Vuitton på nätet =) Det är lätt mitt favoritmärke, förut kunde jag aldrig bestämma mig men nu har jag nog det, iih! Ååh när siddan laddas - istället för den fula musikonen så byter dom mellan dom olika LV-märkena! Blir helt inne i det här nu känner jag, haha! Hittade min plånbok där & allt, vågar inte kolla på prislappen, haha! Nej men seriöst.. Alla väskor, smycken, plånböcker, klockor - allt! Ta & kolla in där. Promise?

Nu ska jag nog snart dra mig till sängen, måste faktiskt läsa igenom lite papper ändå.. Nattinatti!


L...
2009-04-24 @ 03:42:06

Spännande med tatuering :)

Jag gjorde min första för ett år sedan, den hade jag haft klar i huvudet i 3-4 år så det är inte att man ångrar sig i första stund :)



Vet du vad du vill skriva eller så?

JENNNA
2009-04-26 @ 12:01:16

nä, förlåt, jag var ju tvungen att byta lösen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0