vip every time we step out

Är hemma nu & taggar hemmafest/utgång ikväll med musik =) Ska snart fixa naglarna & ta på mig något festligare än det jag har nu, haha!

Annars har jag inte så mycket att säga.. Eller egentligen tycker & tänker jag rätt mycket men vill inte säga allt här så jag struntar i det =) Private things you know.. Men glad, det är jag! =) No doubt!

& så får jag se om jag lägger upp en outfit bild sen =) Så om ni vill, titta in senare.. Vet inte alls vad jag ska ha på mig just nu men det löser sig.. Något somrigt vill jag iaf ha men det är tajt på den fronten med kläder just nu så ayah haha..

everytime i leave you,
it's like something's missing inside of me ♥

Neej, dags för some fixin' ; D


Allt Om The Hills.
2009-04-11 @ 15:19:04

HAHA ja! jag kommer ihåg de :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0