Money money

Okej.. Igår när jag kom hem efter jobbet såg jag ett avi där jag fick 15oo kr från himlen typ! =)
& idag var jag ju tvungen att kontrollera så att pengarna verkligen är mina & jaa det är dom så denna dagen börjar ju inte precis dåligt haha!

Var iaf precis ute med hunden, är asseg & jag börjar 15 & jobbar till 21, grr! Orkar inte riktigt det idag, hade gärna varit hemma & chillat och räknat på en del saker, sorterat upp i datorn osv.. Menmen, får väl tänka på att det är cash, hähä..

Igår på stan så såg jag en väska jag sååå gärna vill ha & tror fan att jag tänker köpa den;
Kostar bara 149 kr! =)



Nää, nu ska jag iaf äta frukost. Hörs ikväll!


mtvthehills
2009-08-15 @ 14:32:26

ÅÅÅH vad fin väska!! Var finns den?? Skit billigt ju! :D Letar faktiskt efter en väska med nitar :)

elina
2009-08-15 @ 16:06:39

Jättefin väska :D frågar som den över mig, vart finns den? :)

Amanda
2009-08-18 @ 18:25:45

Superfin väska ju, var har du hittat den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0