NEW WEEK

Känns lite som måndag idag. Just för att jag var ledig igår.. Därför är det sjukt gött att ha första veckodagen ledig för då känns det som att veckan går mycket snabbare, även om man blir lagom förvirrad & kastar om alla dagarna, haha!

Jobbar 14,3o-21,oo idag (såklart) & den stora frågan är ifall jag stänger som arbetsledare eller inte.. Vill INTE gå tillbaka till lobbyn men jag förstår inte vem jag ska stänga med ifall jag är arbetsledare, konstigt.. Anyway, i helgen hade jag ju då mina första två skift. Gick bra & hur skönt var det inte att slippa lobbyn! & så det stora ansvaret man har, mjaou typ! haha c(:

Ska vila lite nu & sen fixa mig..


Linn
2009-12-08 @ 23:24:46

Sv; Min bästis bor i gbg, ni kan sammåka, hahah :D går tåg för 200kr iaf ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0