It is you...

Grr gillar iiiinte mitt internet nu, går så jäkla segt så jag misstänker att folk kopplar upp sig. Nepp, lösenord blir det iaf! Är så trött på att knappt kunna få upp internetsidor längre..

Anyway.. Idag har jag bara varit i skolan & det var så sjukt segt att ta sig upp imorse! Inte bara för att jag har haft lov en vecka, fast jag har ändå gått upp runt 1o-11, utan det att jag verkligen hatar att lämna en varm famn... Men jag tog mig igenom dagen ändå, fick mitt frånvaropapper där det står hur många procent osv. Bra jobbat till mig säger jag bara, haha! =)

you've got me head to toe,
when i hold your arm round me


& så ska jag och mamma kolla på en lägenhet imorgon! Fick erbjudande lite sådär hastigt och med tanke på att det är snabb inflyttning som gäller så är man lite skraj om vi faktiskt får lägenheten och måste flytta.. Jag älskar ju att bo här. Slottskogen precis bredvid, alla småbutiker som jag går förbi varje dag, oliven på hörnet & ungefär 1oo bussar & spårvagnar som tar mig på 15 min ner till Nordstan.. Ifs så ligger lägenheten inte så jättelångt bort men ändå.. Jag menar, Olivedal. Det var ju här jag ville bo i framtiden, som jag sa när jag var liten... Okej, ska ifs inte ta i nu för vi har inte ens sett den så antingen a, kommer vi inte tycka om lägenheten, eller b, vi kommer inte få den. Men ska bli kul iaf! =) Sen blir det även en sväng till Hollywood (!!) haha affären alltså ; ) Men man kan ju önska att jag menade riktiga Hollywood.. & såklart att jag ska försöka köpa min bikini imorgon - så länge den finns kvar då..

Jaja.. Nu kallar sängen. Sovmorgon imorgon men så länge skolan finns kvar så är det inte så positivt ändå, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0