Okey, it's like this...

Jag typ lipar ihjäl mig för den jävla huvudvärken jag har fått av den här dagen. Too much sugar and too much drama. Turdag my ass! Får se hur det blir imorgon..

Anyway.. Idag  var det som sagt releasefest! =) Åt hur mycket som helst och hade det riktigt nice med klassen! Har en riktigt bra klass med folk som bryr sig. Till och med den nya rektorn är sötast, haha. Så kan det gå jaa..

- Men allra bäst är min älskling Emma! ♥
Finns alltid där i vått & torrt, vad det än är, när som helst, alltid och förevigt! & glöm aldrig att jag alltid finns här för dig också!



Så nu är iaf rollspelet officiellt igång! Nästa vecka kommer bli kaos säger jag bara.. Men samtidigt förjäkla roligt. Kommer alltid se rollspelet i tvåan som den andra av dom två bästa tiderna i gymnasiet! Första var såklart ettan, GALET räcker gott & väl för att beskriva den tiden, haha!

; i don't believe you - it's everything and more..

Nu ska jag kolla lite på tv och vila mig. Är verkligen superutmattad efter denna dagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0