Can't sleep

Usch! Har försökt somna i mer än 4o min nu men det går bara inte =( Är trött, men liksom inte sovtrött. Mer att jag är seg och vill mysa, inte sova haha!

Enda positiva är att jag kom på vad mamma ska få i present =) Hon fyller år på Söndag nämligen och eftersom att jag verkligen är superkass på presenter så är jag rätt förvånad över mig själv att jag redan har kommit på en present..

Lyssnar på ny musik som jag fick från Emma nu =) Älskar att få ny musik & vi har ju så sjukt lik smak så gillar hon låten så gillar jag den i 99% av fallen, haha! ; D

Torsdag imorgon.. Värsta dagen på hela veckan! Går från 8:2o-16:1o =/ Neej, hoppas dagen går riktigt snabbt och utan tjafs i klassen.. Sen kommer jag förmodligen hoppa förbi stan & då får denna sötisen hänga med mig hem:



Och ska även försöka att prova några chinos & jeans också =)

Grrr.. Lycka till att komma upp halv 6 imorgon!? KUL att behöva gå hemifrån 7:15 dessutom =/ Ska försöka sova snart igen iaf, promise! ; )


Johanna
2009-01-29 @ 12:05:15

Vilken fin kjol! AS fiiin! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0