This, I like

Det är skoj på söndagskvällar när allt går som man vill, ens bästa vän har på camen & man får se henne för första gången på typ 3 veckor & man pratar i telefon en timma med ens bästa killkompis när han egentligen bara ringde för att säga att han har fått en sjukt snygg tröja ; D

Har egentligen inget att säga för idag har jag bara varit hemma. Skulle baka förut men glömde av det för jag hade för kul på msn & nu är klockan för mycket =/

Imorgon ska jag upp tidigt, Pooja ska ringa & väcka mig så då måste jag upp lite tidigare.. & sen blir det nog stan, fika också.. Sen på kvällen är det jobb men vet inte om jag ska dit för hostar hela tiden nu & börjar känna mig lite dålig =/ Får se hur halsen mår imorgon isf..

Nu ska jag fortsätta med mina clever konversationer på msn med Emma, bäst är vi ; )

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0