@ bästaste

Sitter just nu hemma hos sötisen =) Har hållt hans hund sällskap sen några timmar tillbaka.. Själv är han & kollar på hundvalp =) Får se om han kommer hem med någon, hehe.. Hoppas på det! =) Iih!

Vet inte om ni har märkt men jag har blivit sjuk beroende av twitter (såklart)! Twittrat mycket nu på sistone & det kan ni se här i bloggen till höger i den rosa rutan. Så när jag inte har tillgång till datorn och bloggen så twittrar jag istället, så kolla där med! =) Självklart kan man även följa mig där..

Så efter jobbet i måndags (senaste inlägget) så åkte jag ner på stan för att kolla på en plattång som det var 2oo kr rea på. Tyvärr hade dom den inte för den affären är för liten för att ha alla elektroniska prylar.. Så efter det åkte jag till sötisen & sov här. Hade vattenkrig inatt, hahaha! & pallade inte jobb imorse. Har blivit helt slut av det, ont överallt. Synd bara att det ändå är pengar man förlorar men hälsan är faktiskt viktigare! Får se om jag går imorgon.. Beror på hur jag känner mig.

Aja.. Nu ska jag kolla vidare på Michael Jackson på tv4 & vänta på the puppy! Om det nu kommer hem någon =)


The Hills Fanblogg.
2009-07-10 @ 18:44:06

sv; jag skriver alltid vinnaren i inlägget där tävlingen hölls :) men de senaste tävlingarna är inte avslutade än :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0