My last days

Okej, dags för en till update. Är sjukt seg på det här i bloggen på grund av att jag ränner runt så mycket att jag knappt har tid för att sitta framför min egna data längre.
& När jag väl har en data med internet så sitter jag inte precis där & segar när det finns så mycket annat att göra =)
But remember, jag finns ju på twitter (rosa rutan till höger) =)

Vad hände senast..?
Joo, just det. Satt ju hemma hos sötisen & väntade på honom & en hundvalp.. & gissa vilka som kom in en kvart senare genom dörren, iiih! ; D

Olivia

Stor hon ser ut på bilden men hon är sååå liten så =) Sjukt långa ben & stora tassar & öron men gud så söt! =)
Är helt kär i henne, tusse!

& sen dess har jag & la familia varit på två hundpensionat. Förövrigt ska vi nog anmäla två stycken - eller iaf kolla upp dom. & den tredje lämnar vi Alex hos.. Det är alldeles perfa där! =) Även varit hos veterinären & han har fått ett speciellt schampoo & tabletter; stackarn! Men det blir nog bra..

Just nu gör jag inget speciellt. Kan dra mina närmsta dagar kortfattat (kommer självklart uppdatera ändå):
Imorgon - jobb 16.oo-21:oo
Söndag - jobb o9:3o-15:oo
Måndag - Tåg till Stockholm 1o:oo med Ewe! Britney Spears konsert på kvällen!! ; D
& Ewe är väääärldens gulligaste & bjuder på allt! =)
Tisdag - Hemfärd från Stockholm & sen till sötisen.
Sen bor jag där i princip hela sista veckan...

Don't let go of my hand
I need you to keep holding on




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0