2 dagar kvar!!!

Sitter just nu i skolan, helt trött & jag och Emma frågade filosofiläraren om vi var tvungna att gå på dagens lektion - vi skulle ju ändå bara lyssna på redovisningar & vi måste skriva klart ett arbete. Sista dagen idag liksom! & det fick vi, så nu sitter jag här. Tar en liten paus från arbetet, hehe..
Menmen.. Är nog klar snart, eller inte ; )

Kom iaf hit förut och då säger alla att både klassrådet och svenskan är inställt så vi börjar typ 12 - hääärligt! Kunde fan ha sovit lite till! Nej men iaf, så flyttade läraren fram lektionen (eller bak kanske?) och därför är alla där inne och vi två här.

Nää.. Fan vad jag skriver om ointressanta grejer. Ingen idé att skriva här om jag inte har något att berätta.

Ska iaf på snabbintervju sen klockan 3 på donkan! =) Hoppas jag får jobb - behöver VERKLIGEN det! Både för kassavana, erfarenhet och money honey ; D

Dags att återvända till uppsatsen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0