A lot going on

Nu är jag hemma från allt ståhej denna dagen.. Är äckligt trött, somnade till och med på spårvagnen. Utgången igår var heeeelt sinnes bra! Så jäkla nice allt typ! Först satte vi oss på Chez & tog cider och vin. & vi skulle ju som sagt till Trädgårn' men när vi kom fram så eeh, var det stängt..!? Så vi drog till Bryggeriet istället - och tydligen så var alla klubbar stängda. Alltså bara krogar som var öppna..
Jag har iaf aldrig varit på Bryggeriet men det är fan inte sista gången jag drar dit, det var hur näzz som helst! =) & jaa.. Vad behöver man säga när man vaknar & märker att man fortfarande är full, hahaha! ; D Helt sinnes!

Sen var det jobb för min del - skjut mig. Två fetstora beställningar gick åt helvete. Den ena blev arg, fick pengarna tillbaka, & den andra fick en meny & massa annat smått för mycket. Fkn idiot var han med! Trots att jag sa nej & ba vänta, detta stämmer nog inte så drar jäkeln iväg med brickhelvetet & börjar äta maten och då kan man såklart inte ta tillbaka/ge det till en annan kund.. Argh! Var inte alls koncentrerad när jag tog emot beställningarna vilket ledde till att jag låste mig & allt blev fel =(
Annars var jobbdagen bra - precis som alltid! =)
Efter jobb så åkte jag iaf en snabbis till stan, skulle kolla på väskan som jag bloggade om tidigare men den var såklart inte på rea, så som jag sa då alltså. Så istället köpte jag ett armband & ett par shorts från BikBok som jag har velat ha ett bra tag, 5o% på dom nu iaf! ; D Sen skulle jag hem igen, handlade lite smått på ica maxi på vägen, och nu är jag här hemma & väntar på maaaat! Har bara ätit en liten yoghurt & en liten skål med flingor & mjölk till frukost - braaa suss! =/

Nu ska jag vila, somnar snart igen haha!

You're always in my thoughts baby


Anonym
2009-06-21 @ 17:58:03

fin & intressant blogg :)

kika gärna in på min med;

http://annebertelsen.blogg.se

ammizz
2009-06-21 @ 18:37:40

Fina bilder i headern :) Spec den till vänster, söt!

The Hills Fanblogg.
2009-06-21 @ 23:20:37

sv; jag längtar tills den kommer ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0