Alekk & my day

På önskan av en bloggläsare (Dog News);





Man ser inte så jättebra - mobilkamera i all ära haha.. Nää, men han har mycket hår annars, så man ser väl vid halsen där övergången mellan det vita & svarta att det är kort =) & så posade han så snyggt med tassen upp för mig med när han såg mobilkameran ; ) haha!

Annars så är läget soft. Blev trött på solen rätt snabbt & borde ta det lite lugnare. Så varvade med att ligga i solstolen & läsa med att sitta inne & se Daddy's girls =) Hade varit perfa om man såg något förutom sig själv om man hade datorn ute, hade lätt suttit där hela dagen & kollat på alla mina hundra olika serier jag följer, haha! & of course är a-l-l-a från the US and A! ; D

Måste börja plocka upp i mitt rum, ser ut som ett bombnedslag! Småprylar över heeela skrivbordet & klädhögar överallt och självklart är sängen obäddad & mitt täcke är spårlöst försvunnet (!?) haha!
Jaja, time to start maybe baby..

Uppdaterar sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0