At home

Kom hem för en stund sedan från sötisen =)
Bion igår var helt wow, storyn i filmen var bra & effekterna asnice =) Folk skrek och applåderade, haha! När alla skrek av rädsla skrattade jag typ ; D Så sjukt haha! Fast jag tycker faktiskt att det är lite löjligt att applådera åt personerna i filmen när de gör vissa saker.. Men jaja, bra var det iaf! =) Lätt värt varenda krona! Vi satt i mitten, med extra stora stolar & benutrymme, hur soft som helst. & jag slukade nästan en stor popcorn själv, hahaha! Var heeelt inne i filmen så jag bara åt och åt utan att tänka på det ; )
& det var förresten my bloody valentine filmen hette för er som kanske vill veta det =)

Nu är jag iaf hemma. Utgång ikväll med Emma =) Typ en hejdå-utgång kanske man kan kalla det =/ Kommer ju inte ses på 2 månader. Eller jo, kanske någon dag mellan den 15e och 23 juli men tills dess & efter det!? =( Älskling!!
Nää, men nu ska vi inte bli ledsna för vi ska ha kul ikväll! =)

Känner mig helt skabb & har no idea vad jag ska ha på mig ikväll så ska fundera på det nu..

Love


Emma
2009-06-14 @ 23:42:03

Vi skaaa ses så fort jag kommer hem :) Se till å kunna då ;) Love u massooor! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0