Done and done

& så var säsong två av The Simple Life avklarad för typ hundrasjätte gången, haha! ; D Men det är faktiskt med en liten tår i ögat när man inser att dom två inte alls är likadana mot varandra längre & Nicoles sjuukt stora byte av livsstil. Såklart älskar jag henne nu med (har alltid gjort!) men jag saknar ändå hur hon var förut. Typ I-landsproblem ; D

Ayah.. Bra förresten att jag sov i två timmar förut!! Är inte alls trött nu, bara seg.. Men jag borde verkligen verkligen sova med tanke på att jag har jobb imorgon 15-21 & det innebär då också att jag stänger - vilket är lite segt faktiskt.. Speciellt om jag ska ta matsalen & det LÄR jag få göra!
Fkn.. Har inget mer att kolla här på nätet & på tv:n finns det inget så kan inte sysselsätta mig så bra nu.
Väntar mest på en sak, men det händer ju aldrig =/ ...

Kanske ska börja kolla på säsong tre..? Haha! ; D

Hade gärna velat vara såhär trött nu, haha!


Natti natti iaf



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0