Efter jobbet

Nu är jag hemma från jobbet.. Känns ju som att man har världens träningspass. Ifs är det ju i princip det när man stänger för att man helt själv måste städa hela matsalen, men jaja ; ) Det är bara gött.. & sen även att springa till bussen på 2 min precis efteråt känns också gött, haha!

Bytte ett pass med en tjej imorgon, så istället för att jobba 15-21 jobbar jag nu 12-21. Lär vara död imorgon, haha! & inte blir det hem och vila heller. Men jag klagar inte =) Just det efteråt har jag ju längtat efter i två veckor, miih =)

Nu ska jag iaf koppla in tv:n (mammi har målat igen), sätta mig där & softa. Om inte det finns något där så får det väl bli någon av mina kära amerikanska serier att kolla på =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0