Feelings

Jag hade kunnat skriva tjugofem miljoner blogginlägg om mina tankar, mina känslor & mitt humör. Men jag låter bli =) Jag vet att allt det negativa och sånt som jag tänker nu bara är min jäkla pms som spökar. Nu kommer jag ihåg ytterligare en till anledning till varför jag alltid hoppar över denna veckan varje månad, haha!

& damn, jag är ruskigt trött! Jag har sovit ungefär 7 timmar inatt så jag borde inte vara överdrivet trött men joo det är jag =/ Ska ta bussen o9:o1 & börjar o9:3o.. Uppdaterar när jag har kommit hem igen, hoppas nu bara att jag orkar med utgången! Jag vill ju träffa tjejerna, men jag har så sinnes ont (värre än igår!) & jag har ändå jobb imorgon också. Får se sen..

Ayah, hörs sen som sagt =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0