Ge mig nya bloggar!

Alltså ursäkta, men blogg.se startsida - helveteee vad ful! Den ser typ amatörgjord ut & den innan var hundra gånger bättre! Byt till en snyggare eller åtminstone byt tillbaka, haha! ; D

& förövrigt har jag skiiiittråkigt här i svenneland, helt ensam. Så jag vill ha nya bra bloggar att läsa!! Tips!

Idag har jag varit mycket duktig.. Solade, sen softa jag i solen & läste både tidningar och bok. Sen fick jag vääärldens tråkangrepp & bestämde mig för att gå ut en runda med hunden.. Inte visste jag att när jag väl kom ut så blev jag sjuuukt sugen på en långrunda (händer ungefär en gång per halvår, haha!) så jag gick och gick.. Försökte hitta vägen genom skogen (på motionsspåret of course) till sjön, men det blev inget bra.. Var rädd att jag skulle skrämma upp ett par som solade där så vågade inte smyga mer, haha! & sen så orkade jag inte gå längre bort för då hade jag redan varit ute och verkligen powerwalkat i typ 4o min.. Så jag vände hemåt.. Sjukt skönt var det iaf! =) & svaaalt och härligt det var i skogen - ska göras om!

Sjukt idag förresten. Världens olycksdag..
Hörde världens sirener förut från 3-4 bilar (vet inte vad som hade hänt), & sen så på promenaden var det två stycken bilar som hade krockat på vägen precis nedanför mig - tydligen så hade någon blåst positivt för alkohol..
& sen när mammi kom hem, läste på gp.se att det hade varit en allvarlig olycka typ 2 min härifrån. En mc-olycka där föraren, 29 år hade kopplingar till Hells Angels, inget körkort, vapenbrott, känd hos polisen tidigare, drogpåverkad osv, hade vurpat (??) med sin passagerare - 16 årig flicka. & dom togs snabbt in till sjukhuset men flickan dog nästan omedelbart! =( Så jäkla tragiskt! Man vet ju ifs inte vad dom hade för kopplingar till varandra men att ens liv ska tas ifrån en när man är 16 år!? 16 fkn år!! Helt sinnes! =(

Aja.. Inga mer tragiska saker nu, blir snart helt nere! Får tänka på att det faktiskt är Torsdag imorgon, snart så!! Can't wait! =)

Uppdaterar nog senare igen!


anni
2009-06-24 @ 22:56:53

Det blir typ alltid så när hemsidor betyder "design". Om du har bdb, kom du ihåg när de bytte? Alla klagade! Men man vänjer sig, tror jag :) Kram!

Randy
2009-06-24 @ 23:14:55

Jag kan tipsa dig om min blogg, handlar om mitt nystartade modeföretag, modetips och lite roliga diskussioner =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0