God(?)morgon

Det är verkligen med sorg i hjärtat jag vaknade idag. Sjuka var att jag inte alls kunde sova, och tro mig. Jag la mig riktigt sent (tidigt). Vaknade upp konstant & jag vet att det har med hans bortgång att göra, uss! ='(
Rest in peace...
You will be missed but not forgotten

& vad fan gör jag uppe såhär tidigt nu då..? Jo, dom håller på att renovera vägg intill & såklart tar dom fram verktyget som låter allra mest kvart i nio på en fredagsmorgon - tack! =) Har sjukt ont i huvudet & kommer förmodligen somna till ute i solen sen, om inte det så iaf som igår. Gick & la mig för att vila lite i sängen.. Somnade och sov en timme & snoozade en extra halvtimme, haha! Det var verkligen välbehövligt iaf..

Funderar på vad jag ska göra nu, kanske lyssnar på lite mer amerikansk radio, & mina naglar som jag påbörjade inatt är inte klara än för jag orkade inte pyssla mer. Så kanske fortsätter med dom.. Får se, får se =) Ett par timmar kvar tills jag ska ut iaf.

Förövrigt klipptes min hund igår & jaa han ser ut som en valp igen (förutom storleken), älskar det! Så sött! =)




p u s s y d o l l
2009-06-26 @ 10:42:53

Sv: Så himla tragiskt för hela världen :/ Svårt att fatta liksom! Vilken är din favvislåt med honom?

Dog News
2009-06-26 @ 11:23:38

Någon bild på din nyfriseradehund?

p u s s y d o l l
2009-06-26 @ 14:50:15

Sv; Oj oj svårt val! :) Men jag älskar Heal the World :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0