Godmorgon och allt såntdär

Äter frukost & har ont i huvudet.. Varför gillar jag & sova så länge helt plötsligt? =/ Börjar ju fan jobba på måndag.. Som tur är så är det inte förens 14:oo men såna tider kommer jag inte ha sen. Hatar att sova för länge också, är alltid så jäkla seg så jag missar så mycket av dagen!

Aja.. Som jag skrev igår, ska med mamma till MM för tvättmaskin & något annat förmodligen.. Sen blir det bio ikväll, perfa när det är sånthär väder! =)

Åååh jag vill bara sova nu, tröööött!
& nu blev jag riktigt jävla pissed med!
FAN vad jag är sugen på att flytta ifrån allt! Har inget emot att byta stad - faktiskt!


JENNNNA
2009-06-12 @ 16:28:51

men thank you :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0