Goodnight

En blogg kvar & musiken som jag laddar ner (från tuben) står på snart 65%, sweet..

Börjar bli lite småtrött så ska in & tvätta bort sminket, borsta gaddarna och sen hoppa i säng. Sova själv? Nejtack.
Ayah, en natt ytterligare dör jag inte av..
Imorgon;
3D-Bio med sötisen!

& så ska jag med mammi till MM för att köpa tvättmaskin. Vi har inte tvättat sen innan den 15e maj, FATTAR ni hur jävla mycket kläder man har då om man bara använder skiten en gång!? jeez...
Men så kan det vara när man shoppar utan att tänka på prislapparna =) höhö...

Nighty peeps!

Såhär ska jag också sova ; )
älsklings-alekk
(ett av många smeknamn)



Tippie
2009-06-12 @ 02:02:32

Oj va jobbigt att inte kunna tvätta!

Söt vovve:)

Anja
2009-06-12 @ 07:59:37

Svar:

Det är Loréals duoögonskugga, minns inte numret men det finns fortfarande på Åhlens!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0