Hemma

Blev en rätt händelserik dag ändå.. När jag låg & solade så frågade mammi om vi ändå inte skulle åka till coop som vi hade tänkt tidigare. Sagt & gjort.. Hade en del saker jag ändå ville ha så lika bra att åka dit direkt, har inte precis tid imorgon för har jobb & sen i veckan kommer jag säkert inte palla.

Nu gör mammi pannkakor dessutom, som ska ätas med hallon & trädgårdsbär (björnbär, hallon & blåbär) & vispgrädde, nam nam!
Är sjukt trött nu efter allt spring.. Efter coop åkte vi till maxi också & sen efter det till apoteket och massa.. & dessutom är jag snuvig (!?).. INTE bli sjuk nu!

Ayah, nu ska jag läsa bloggar & se om det är något på tv.


ammizz
2009-06-22 @ 20:45:40

sv: lugnt :)

haha ja, godis är gott! köp ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0