I'll take off from where i finished last time

Bion var näzz! Riktigt rolig film & har man någon som knäcker sig bredvid en så gör det bara allting bättre =) Sen blev jag iaf hemskjutsad - lite sad men jaja. Tiden går fort så ska inte vara nere =)


Idag var det som sagt tandläkaren i Alingsås & vadå onödigt besök!? Fatta att det tog mig ca 1 ½ - 2 timmar att ta mig dit (bor skitlångt bort) & så var jag där i tio minuter. Fan vad härligt alltså, PRECIS det jag hade lust med. Aja, fick ändå svar på två frågor.. En gick åt helvete (måste ringa Lerum; note to self) & den andra tar vi upp igen i augusti förhoppningsvis..


Sen var det hem igen, eller jag åkte till stan då & köpte med mig sushi =) Sen var jag hemma i en timme typ, åt och chillade. Sen jubbjubb - kuuul! Gud vad jag trivs där! Blir lite småstressigt from time to time men jag håller fortfarande på och lär mig & just nu är det bara skitkul och jag nästan längtar tills nästa arbetspass! =) Dock brände jag mig på pommesen med pekfingret =( Men ääh, big girls don't cry ; D


Snart kommer en snubbe som ska installera vår tvättmaskin, funny bunny. Sen hade jag tänkt typ tvätta mitt smink kanske (?) & kolla på alla de avsnitt av Desperate Housewives och Gossip Girl som jag har missat, pah! Eller nä, börjar med att kolla på Desperate. Har två avsnitt, 21 & 22 innan avsnitt 23 börjar ikväll 21:oo. Så dags att koppla in datorn till tv:n..

Kisses & hugs



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0