Jubbjubb

Har precis fixat klart mig nu & även sett klart första säsongen av The Simple Life.. Har bara finalavsnittet kvar där dom träffar familjen dom bodde hos igen & pratar om alla händelserna, men det tar jag ikväll =) Sen är det säsong två, vilket LÄTT är den bästa säsongen utan tvekan! Jag älskar alla säsonger (lite mindre säsong 4 där dom filmade separat för dom var inte vänner), men inget kommer slå säsong två någonsin! ; D

Bussen till jobbet går 16:33 så jag är där typ kvart i, måste ha tid & byta om och sen stämpla in 17:oo så att mina timmar blir rätt.. Är inte säker om jag hinner om jag tar bussen som är där 16:5o annars..

Aja, nu ska jag äta. Slutar som sagt 21:oo så uppdaterar väl senare ikväll när jag är hemma igen.
Joooobb! ; D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0