Just chillin'

Lite holidaydäpp (dipp) & görka på en ledig bloggläsande kväll kan ALDRIG vara fel! Sanna mina ord!
Efter det hade jag tänkt läsa lite tidning eller spela. Tjejversion eller killversion ikväll..? ; D

Skönaste;
mammi - du ser väldigt trött ut, sov du inget inatt igen eller?
jag - äsch, jag är ung. sova kan jag göra sen.
...höhö

& jag har även ny frisyr - nästan mittbena.. Trivs inte med mittbena & är sick'n'tired på snebena så därför kombinerade jag dom två, fett näzz =) Kan visa bild när jag fotar någon dag..

pöss


Emma
2009-06-11 @ 22:42:20

Jag vill se håret giiirl!!! Förresten saknar jag dig redan.. Ska inte vi få träffas på 2 månadeeer? Seriööööst?? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0