King of pop - död

FYFAAAN!! Jag visste flera år sen att jag skulle börja lipa när detta hände.. & nu har det hänt.
Michael Jackson är död! Han drabbades av hjärtstillestånd i sin lägenhet & när ambulansen kom så andades han inte. Trots att dom tog in honom till sjukhuset så fungerade det inte..

='( Har vuxit upp med honom & hans musik! Precis så som så många andra, fyyy!

Fatta vilken chock! Har kollat upp flera olika källor & det stämmer. Ingen mer musik från världens bästa artist! Kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas att ha sett framemot att se hans konserter i sommar, och helt plötsligt inte få göra det. Jag lovade mig själv för x antal år sen att jag någon gång skulle gå på en av hans konserter. Men det blir visst inte så ='(





      


ammizz
2009-06-26 @ 00:42:27

Det är inte hundra att han har dött för vissa källor säger att han är i koma. Men förmodligen är han väl död. RIP Michael :(

Linn
2009-06-26 @ 09:22:14

Sv; Ja det är förjäkligt ;(

endast 50år dessutom! ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0