Midnight

Being without you, its makin me ill



Mmh, som jag sa. Kollade på hela 4 avsnitt av Desperate! Först två på datorn & sen visade det sig att dom sände dom två sista avsnitten på tv, me likey! =) & jaaa, det blev som jag alltid har velat! (spoiler för er som inte har sett!!)
Dave åkte in på mentalsjukhus, MJ överlevde & Susan & Mike got married, happiii!

Sitter just nu & mumsar på en cheescake med jordgubbskräm och läser bloggar. Mys till tusen. Saknas bara en enda sak & damn, I feel for you...

Imorgon är jag ledig (har jag redan skrivit det..?) så antingen är jag hemma och chillar eller drar en runda på stan. Blev supersugen på en väska (bilden) helt plötsligt som jag har kollat på ett litet tag.. & så surfade jag in på affärens hemsida & vad ser jag..
Rea på väskor - 3o-5o% PLUS 1o% extra rea för medlemmar! & gissa vad jag är, miih! Hoppas nu bara att rean gäller den väskan också, ehehee..
"It's just money, you can't take it with you..."

Ayah, dags att läsa klart resten av bloggarna och sen kanske sova..?




Emma
2009-06-17 @ 12:40:33

Tack sa mkt för att du berattade hela desperate! blö! vad e det för stiiiil! :O Ar det helt slut nu btw? kommer det inget nytt? :O

Puuussss

Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥
2009-06-18 @ 00:28:55

Svar: Tyvärr är inte grafiken i sims3 särskillt mycket bättre än i tvåan :(

Beauty by Tanci
2009-06-18 @ 11:37:44

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0