Money honey

Alltså.. Man kan ju inte precis påstå att jag är jobbsugen just nu, haha! Ångrar liiite smått att jag bytte ut mitt pass, hade gjort ett par saker lättare om jag inte hade gjort det men ayah.. Bytt är bytt & kommer aldrig tillbaka, haha! ; D

Bussen går iaf 33 så ska bara packa ner dom sista grejerna & sen drar jag.. Blir nog ett hårt pass idag men jag klarar det =) Gött med pengar iaf!
& på tal om pengar.. Loggade nyss in på mitt konto och vad ser jag.. 1o5o kr från CSN!! Inte visste jag att vi skulle få HELA vårat studiebidrag, trodde vi skulle få typ max 3oo kr eller ingenting alls med tanke på att vi slutade 3e juni, men shalala faan vad näzz! ; D Mina pengar kommer typ från himmelen, har mycket, spenderar mycket & får mycket in på kontot. Sinnes =)

Nu blev jag lite gladare igen, haha =) Jaja.. Ska sätta igång med allt så att det blir klart.

Make me thrill as only you know how...



ammizz
2009-06-30 @ 21:40:17

sv: ja, såg också på det senare på natten, så himla sorgligt :( så oväntat ändå, han kändes lite smått odödlig. men vi glömmer honom inte!



om du har lust - rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg :)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0