Ny design!!

& som alla kan se..
TADAA, ny design! =)

Är rätt så nöjd! Kanske inte var en överdrivet stor omväxling men rätt så ändå.. Menyn är flyttad, hela headern & det konceptet är nytt, bakgrunden, färgerna (annan rosa nyans) & typsnittet.

Jag var helt kär i min förra design så ville aldrig byta, fast ändå ville jag byta. Men nah, orkade inte ha exakt samma hela tiden så nu är jag glaad! =)

Äter mackor just nu, läser klart några bloggar & sen ska jag sova.. Sa ju att jag blev pigg igen, fan också! ; D


ida
2009-06-22 @ 02:28:07

jättefint! :)

AnjaAnja
2009-06-22 @ 06:47:00

Svar:

Hahaha, alltså nej. Jag höll på att dö när jag läste dem kommentarerna. Jag ville bara tipsa lite om saker, så jagade folk upp sig som jag vet inte vad. Haha!

Åh, tack så mycket! :) Sånt värmer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0