Nya framtidsdrömmar utvecklas

Tro mig, jag älskar mitt jobb & jag älskar att jobba med service. Jag VISSTE innerst inne att detta är ett typ av jobb jag verkligen vill ha. Ett med service, där man möter människor och tempo!
Funderar faktiskt på att byta inriktning när jag ska söka vidare.. Det jobbiga är bara att jag aldrig kan bestämma mig & min mamma tjatar snart hål i huvudet på mig. Kommer jag bli nöjd med det jag söker vidare på? Vad det kommer bli får iaf bli en hemlighet ett tag..

Gick som sagt skitbra idag också! =) Fick städa för första gången och snacka om att jag får träning! Tänk er själva att borsta, skura, moppa, torka av & allt sånt i en stoooor matsal! Mina armmuskler lääär bli feta - no fkn gym här inte, haha! ; D

Nu är jag iaf sinnes trött och väntar på mackor. Ska kolla på sista avsnittet av The Simple Life & sen är det tre Sex and the City avsnitt på raken på 3an! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0