Öh godnatt..?

Haha vafan gör jag uppe nu!?
Har fixat med mina naglar med sån gelé-grej senaste 3 timmarna. Fan det är ju första gången & för att vara första gången så ser det helt okej ut, ska inte klaga. Men damn, drömmen om att utbilda mig till nakelteknoglog har ALLTID funnits & den blev inte precis svagare nu, hehe. Liten grej folk inte vet om mig faktiskt =) Har jag pengar & tid i framtiden så..
Vi får väl se, vi får väl se ;)


Anyway. Shoppat i massor har jag gjort senaste två dagarna;

Skor (mitt skohjärta slår dubbla slag) - DinSko
Super-glittrigt rosa nagellack - Depend
Rougeborste - H&M
Orkesterjacka - GinaTricot
Bh & korsett liknande grej (vet inte vad det heter) - H&M
Bh - H&M
Två par trosor - H&M
Gelé-kit - Depend



HAHA måste berätta om orkesterjackan! Såg den inne på Gina för ett jävla tag sen, blev helt kär men kollade på prislappen - 5oo:- , aldrig i hela mitt liv ungefär. Visst att den var snygg men INTE värd 5oo:-!

Sen så gick jag dit igen några dagar senare, såg den på rea-ställningen, sprang dit & tyvärr var det en storlek 32, MEN med 5o% rea! Provade ändå & det kanske skulle gå. Vissa få plagg drar jag faktiskt 32 i, men denna var väl på gränsen. Bestämde mig iaf för att hänga in den, kom nästa dag och tog ut den. Så ser jag en likadan jacka bakom expediten i kassan, frågar & det visar sig vara en storlek 34.
& så säger jag ba: ja okej, men kostar den också 25o:-? Hon blev helt paff och sa att inget av dessa plagg ska vara på rea, men så förklarade jag att igår så sa någon i butiken att det var sista & därför kostade den 25o:- (sant!) & hon frågade sin kollega. Sen så ba: hmm egentligen får jag inte göra såhär men äsch, du kan få den för 25o:-! Höhö ; )
1 poäng till mig, o till GinaTricot! ; )

Det var lite näzz!
Ayah, nu ska jag sova iaf.. Har en lång dag imorgon =)

Köss


ammizz
2009-06-10 @ 04:20:23

bustier heter det nog ;) den var snygg iaf!

ammizz
2009-06-10 @ 04:29:01

sv: Tackar :D

Haha tack ;) Det är snabbt fixat med hjälp av www.designadinblogg.se ;)

Fattybom
2009-06-10 @ 09:03:56

Hehe vilken jäkla tur du har då ^^ Jackan var grymt cool!

DEN BÄSTA!
2009-06-10 @ 17:24:16

sån orkesterjacka vill jag ha! Men liksom gina tricot. Det betyder att alla fjortis tjejer i hela sverige har den plus alla med bra stil. Snyfft. :/

Emma
2009-06-10 @ 23:11:52

Fabulous stuff i have to saay ;) Du var så jävla snygg i jackan, å underkläderna e skiitfina^^

Haha, det du skrev med ditt skohjärta var klockrent!:D Mitt skohjärta slår maaasssa slag för våra tvillingskor^^ haha

Love u <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0