Pain

& så har en till dag passerat rätt fort.. Känns bra! =) Längtar som en tok och om tiden fortsätter gå såhär fort så lär det inte bli några problem.. Det är ju redan Lördag imorgon!
På tal om Lördag.. Jobbar imorgon (idag) 09:3o-17:oo! & efter det är det utgång planerat med ewe & linn.. Lär vara trött, haha!

Just nu har jag sinnes ont i magen, that time of the month you know =( Har ifs inte haft det på x antal månader så ska inte klaga. Det är jag värd eller något (åååh!) Hoppas iaf att jag inte har lika förbannat ont imorgon! Fast pga av tempot på jobbet & allt man måste ha koll på så lär jag inte ha tid att ha ont, kommer säkert inte ens tänka på det haha! Fast dock så vill jag ju inte känna av det på utgången.. Har hört att motion ska bota värken, dvs dansa som fään! ; D haha!

Började fixa med designen igen, fast nu på ett annat sätt & det gick mycket bättre! Lite småsaker & ändra fortfarande men det tar jag när jag har tid & lust.. Just nu kände jag mig bara så äckligt trött & jag ska faktiskt upp rätt tidigt så det är nog dags att hoppa i säng..
i don't wanna sleep alone anymore...

Nighty
& BIG kiss to you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0