Pause

Tog en liten paus från solen & gick in för att äta.. Såklart blev det pannkaka med vispgrädde & drottningssylt, nam nam! ; D

När jag låg ute i solen & sträckläste alla tidningar jag har missat, den nya kom även med posten förut, kände på mig någonting, gick ut & kollade och pah; där låg den! =), så kom jag & tänka på det som Kenza skrev i sin blogg, något i stil med att vad man egentligen gör resterande året? Sommaren är ju lätt den bästa årstiden, man är ute jämt och solar, softar, badar, grillar, hänger med folk - ALLT!
Även om jag har min älskade bräda & min älskade snö så klår inte det sommaren, faktiskt! =)

Ayah.. Nu ska jag nog ut i solen igen, ska bara kolla upp två saker här först.. Hörs sen! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0