Rainy day

Midsommar idag! Tror inte någon har missat det ifs, haha! Men vad är det egentligen? Jag har aldrig firat det på något speciellt sätt, dels för att jag inte är svensk och dels för att jag ser ingen mening med såna högtider (är det en högtid?) haha så mycket vet jag! ; D

Idag var planerna att åka med mammi till coop och handla lite saker, och sen hade jag tänkt åka ner till stan för att kolla om den väskan jag bloggade om är på rea. Men tydligen så stänger Nordstan 14:oo som dom ALDRIG (!!) gör annars!? & sen så fick dessutom mammi sms om att hon kunde åka till några bekanta i eftermiddag om hon ville. & eftersom hon i princip aldrig är hos någon, är alltid hemma eller åker iväg till affärer så sa jag att hon borde åka. Midsommar betyder ändå inget för mig så jag kan vara hemma, lungan! =)
Såklart att jag hade stuckit om en viss person var hemma men eftersom läget inte är så, så kommer jag softa hemma istället =) Kan vara mys det också..

Ayah.. Nu ska jag kolla vidare på Ellen show & läsa bloggar. Hörs sen & hoppas alla ni får en bra midsommar oavsett vad ni gör =) & ta det lugnt. Man behöver inte supa skallen av sig för att ha kul! Oerhört viktigt just idag när detta är i princip den inofficella supardagen i svenneland, haha! ; D

Miss you like crazy hun'


Cristian
2009-06-19 @ 17:22:18

Jag tror faktiskt inte att "project natal" kommer att vara allför dyrt när det kommer ut till Xbox 360. De släpper ju den istället för att släppa en helt ny konsol, så då måste de ju väga upp det genom att göra någonting billigare. Jag gissar på runt 1500 kr? :) Det ryktas om att det släpps nästa år någon gång :)



Men visst är det coolt? Helt galet.

Jag längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0