Something this strong, gotta be real ♥

Skulle ha varit en lagom näzz dag/kväll men nah.
Things change.

MEN nu ska vi inte vara negativa & nere här. Man ska faktiskt komma ihåg att;
nothing stays the same forever
but some things
just get better...

Hmm okej, vad gjorde jag igår då? Hann inte uppdatera något för så fort jag vaknade (sent) var det frukost, telefonsamtal & planering av Polenresan.
Fan så jobbigt det kan vara att ha skilda föräldrar & alla ska dit och hit + en hund hemma.. Men det har nog löst sig nu =) Återstår bara att boka 2 tågbiljetter & en flygbiljett hem för min del, iih! =)
& efter allt detta fixade jag mig, åkte in till stan för att träffa Emma ♥, gick runt i stan & satte oss och hade picknick haha ; D & så efter det åkte jag till sötisen =)

Kom hem idag, lagom förbannad & ledsen. Men det gick över, thanks for the call =)
& så har jag i princip suttit här hela dagen. Hittade ett nytt spel i en serie jag alltid har spelat & älskar så spenderade ett par timmar med det, varvade såklart - vad annars? ; ) haha! & nyss småläste jag lite bloggar..

Snart är det tv - Design: Simon & Tomas =)

- ireallylikeyoubaby



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0