STUDENTEN!!!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEENTEEEN! FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!

Det känns fortfarande heeelt overkligt men nu är det gjort & fy så underbart det var! Hela dagen är som en dimma (speciellt utspringet) & nej jag var inte full, utan mer att det är så dimmigt för att alla känslor och hela jag åkte berg och dalbana, haha! ; D Men åååh så lycklig jag var den dagen & jag är fortfarande helt i extas så fort jag tänker på det! =)

& sen studenten har jag inte haft en lugn stund.. Eller jo det har jag väl men ett exempel är att jag har inte sovit hemma på 3 nätter ; ) haha! & egentligen har jag bara en lugn stund när jag sover hemma, men ifs klagar jag inte. Jag gillar att ha massor med grejer runt mig & vara överallt! ; D

Ayah.. Nu ska jag fööörsöka börja gå igenom mina nästan 4oo inlägg på bloglovin' =/ Bull! Sen så har jag köpt lite nya saker med =) Kan visa allt senare!

FYFAN VAD VI ÄR BRAAAAAA!




Emma
2009-06-06 @ 16:03:23

Jaa, du får allt ta å visa dina nya grejer! cuurious :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0