Update

Har suttit i x antal timmar och läst igenom de 4oo blogginläggen jag hade. Har bara två bloggar kvar nu & passar på att äta chokladöverdragna nötter & dricka fanta till, nam nam!

Kvällen hade ifs kunnat se heelt annorlunda ut! Hade tex varit på väg in mot stan nu för att föra & sen vidare på gayklubb med Emma, Fridah, Håkan & hans syster + pojke. Men neej, pallade inte & det gjorde Emma inte heller så vi struntade i det. Får väl bli utgång nästa helg istället, har ändå pratat om det ett bra tag nu. Var längesen! =)
& så hade jag kunnat ha en myskväll med men nähä inte det heller...!

Så nu sitter jag bara här & är helt whatevuuuur typ ; )

Aja. Som sagt, nötter, fanta, blogg & snart film som kvällens sällskap.
Funny bunny.

Shoppingen kommer i nästa inlägg - näzz!


journalistik - media, vi har lärt oss allt från wikipedia!
so true, so true! ; D




JENNNA
2009-06-07 @ 00:00:58

eller hur är den!

det är Mysto & Pizzi - Somebody's watching me :))

p u s s y d o l l
2009-06-07 @ 09:44:11

Sv; Jag kom inte fram till det, och ingen annan visste tydligen det heller. :( Men dom är ju så snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0