Workwork & movie night

Haha jobbade första dagen idag! =) Var askul! Ser verkligen framemot att få jobba mera! Börjar 14:oo imorgon också så det är gött. Fick iaf stå i kassa och hade utbildning.. Gick rätt bra, även om det tar ett litet tag att lära sig att samtidigt ta hand om kassan och packa maten. Men hade iaf back-up idag som alla får första dagarna =) Kassan är iaf riktigt rolig! & tydligen så var jag vääldigt duktig för första dagen, iih! =)

Annars..?
Nu är jag hemma, har bokat biobiljetter till filmen Baksmällan.. Ska gå med sötisen & drar om ungefär 3o min =) Sen är jag all alone i 1-2 veckor, snyft! Ska se till att jobba massor då så att jag får cash & jag har ändå inget att göra när jag är helt själv hemma.

Har tandläkare i Alingsås imorgon innan jobbet. Så ska gå upp tidigt, åka dit & sen hem förmodligen och sen till jobbet då =) Lär vara helt jävla slut imorgon kväll, haha!

Nuu ska jag fresh up lite & vilaaa, trött!

Pöss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0