Händelserik dag!

Vad har jag gjort idag då? Jo, sovit...

Herregud vilken rolig lördag. FAN! Är lagom pissed för en annan sak också som gärna hänger ihop med helg, men det tar vi inte här! Positiva tankar & då menar jag BARA positiva tankar! =)



Jag är lite småhungrig & sugen på typ... tacos? Haha fan vad oväntat! ; ) Nej men seriöst. Det värsta är att jag faktiskt är riktigt sugen på det. & så dipp med gurka, vindruvor, kex med ost och lite sånt småplock. Vart försvann godissuget? =/ Blir faktiskt lite rädd här nu va, haha.. Åt ju ifs både kexchoklad & kitkat i skolan men det var bara då jag kände ett sug efter den slemmiga fisken.. Haha, vad händer!? ; D

Men aja.. Ska kolla i kylen vad vi har & så hoppas jag på något gott..

Ha en bra lördagskväll vad ni än gör, spenderar den med vänner, pojk/flick-vännen, festar eller sitter hemma ensamma eller med familjen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0