Friday afternoon

Alltså det spelar tydligen ingen jävla roll vad man tycker & tänker. Alla kör ju över en ändå =) But I dont care, whatever.. Så jävla löjligt alltihop bara. Sorgligt faktiskt.

Aja, nu har jag gjort säkerhetspolitik-provet iaf. Gick helt okej så hoppas på ett g nu iaf så jag slipper någon kompletterande uppgift! & så lämnade jag in projektarbetet också. Hoppas till tusen på att det räcker! Nu har jag iaf en sak till att stryka (kanske tre!!).

Nu ska jag skriva en hälsning till guldkorn. Ofta jag har lust med det nu =) Ni kunde bett mig göra det i onsdags eftermiddag istället, hade varit hundra gånger lättare, haha!


Svea
2009-05-29 @ 14:16:57

Tjäna lätta pengar på att blogga.

Kolla in senaste inlägget!



/ SVEA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0