CLOSE/YOUR/EYES/SOMETIMES/IT/HELPS

En riktigt skrämmande tanke har slått mig nästan varje kväll nu. Tänk om man kunde få en till chans i livet, radera allt man gjort, alla känslor man har/haft, alla människor man har lärt känna & börja leva på nytt från ruta ett. & sen när man har levt på det andra sättet ett tag så kunde man välja vilket som är bäst för en själv. Kanske låter själviskt ja men vadå? Det är mitt liv & jag kommer först, alltid!
Men nu är det reality check & så funkar det inte här i livet. Därför gör man en omvändning. Man har kvar allt & alla som betyder något positivt för en (bara positivt menar jag nu) & dumpar resten. Lever för stunden & så fort man känner något negativt om en person eller känslor så drar man..
Så har jag faktiskt försökt leva senaste månaderna, har funkat rätt bra & det känns skönt att bara kunna bli av med människor ibland.
Men sen kommer en person, en som man vet man inte borde ha i sitt liv, just nu eller när som helst. & ändå står man där, kvar och bara ser på. Varför egentligen? Man är liksom tillbaka på ruta ett igen.
Så har det fan blivit tusen gånger om för mig.. Skitjobbigt! Fast dom gångerna jag faktiskt har dissat personer som inte har varit bra för mig så har det varit underbart & andra saker har blivit tusen gånger bättre. Kanske ska leva lite hårdare efter den regeln..?

One shot baby, that's all you have.
And I'm not kidding this time.
Don't even dare to tell me that I'm not supposed to threat you.
One shot




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0