GODNATT

Nu är jag klar med packningen, bara lite småsaker som ska i & det ska dom imorgon innan vi åker =)

TUR att jag kom på mig själv att det är fredag imorgon, vilket innebär att jag öppnar o8,3o & inte o9,3o som jag har trott hela dagen haha! Hade inte blivit så kul om jag hade lunkat in där en timme försenad c(:

Imorgon kommer lilla Fridolini till mig!! =)


~~M A R i E~~
2009-11-13 @ 10:31:57

Jag jobbar hos polisen, civilanställd på polisens kontaktcenter. Trivs jättebra! Ha en trevlig resa! =)

fridah
2009-11-13 @ 18:08:42

Och nu är lilla Fridolini här, om en timme ska vi dra, om några timmar till är vi i LONDON BABY!!!!!!!!! <3

:D
2009-11-16 @ 18:18:18

http://skrattandefaglar.blogspot.com/



Haha, älskar dålig humor! :D



//Michael


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0