HEJPEEPS

Nu är jag hemma från jobbet, back to basic är det alltså som gäller.. Fick min lönespec. & nya schemat idag. ÄVEN min handledarbok { jag ska köra skiiift, lalaaa! c(: } & nya anställningsbeviset. Har fått fast nu! Tror ni förstår att idag var en ganska bra & glad dag på jobbet för min del, det behövdes för mina tankar & känslor är inte liiika happy.

Ayah, ska inte tjata om det för jag vet att det lätt spårar ur. Därför har man en annan blogg om man behöver skriva av sig som jag, bättre så =) Vill inte se tillbaka om några månader/år & inse att jag bara skrev sorgset och blabla..

Nu måste jag vila, är helt slut! Stannade kvar lite extra & hjälpte kollegorna, things you gotta do helt enkelt. Jag vet själv hur underbart det är när någon ställer upp för en så därför kunde jag göra detsamma, har ändå inget speciellt här hemma & dessutom var jag på bra humör.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0