HEMMA

Nu är jag hemma från London & det har lugnt varit över mina förväntningar, både bra & dåligt måste jag få säga. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle få uppleva så mycket känslor på så kort tid.
Jag har skrattat
Jag har gråtit
Jag har skrattat så att jag gråtit
Jag har gråtit så att jag skrattat
Jag har varit kär
Jag har hatat
Jag har helt dött lite inombords både på grund av märkesväskor & känslor
Jag har velat stanna kvar
Jag har velat ta nästa flyg hem
Jag har velat släppa ALLT, vara känslokall & bara vara done & over it för i nästa sekund bara vilja bry mig, lösa det, kramas & gå vidare


Men summa summarum; London är verkligen heeeelt underbart! Saknar redan victoria station, tunnelbanan, allt folk, ljusen, oxford street, bussarna, primark, övergångsstället vid oxford circus

Sen att allt blev som det blev & framtida händelser som kan hända är gärna något jag helst hade velat undvika. Men ibland går det bara inte.. Vi får se hur det blir...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0