HILF/MIR/FLIEGEN

Uss.. Är sinnes trött, har ont i huvudet & hela köret. Ledig imorgon iaf & då ska jag färga håret på kvällen =) Annars har jag inget annat planerat.

Är såååå sugen på tattoo igen! Det går i perioder det där alltså. Ibland tänker jag inte alls på att jag vill ha en & ibland dör jag nästan av längtan. Problemet är fortfarande motivet, är olika varje gång. Placet är nog bestämt, iaf för den första =)
Vill ha miljoooontals citat/texter. Är beroende av dom (det låter dumt jag vet) & använder alltid dom för att visa mitt humör, känslor osv.. Därför har jag mycket inspo för hur jag ska göra med tex mitt rum, nu och/eller i framtiden.. Vill alltid visa upp sånt, därav mycket sånt här på bloggen.

If they say why, why..
Tell 'em that it's human nature...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0