I/DIE

Jag är nu officiellt död. Välkommen på min begravning, haha!

Jag har jobbat från 11-21 & jag skojar inte när jag säger att vi kunde vila/andas i max 5 minuter innan det kom en ny drös med kunder, & det skedde typ 3 gånger på hela dagen..
& jag som var dum och trodde att det var imorgon & på söndag det skulle vara jobbigt, världens viktigaste kalas är ju då & alla måste komma, haha c(:
Men tydligen så var det någon grej idag med, typ alla firade iaf. Har ingen koll på vad det var men jobbigt var det iaf, that's for sure!

NU; idol & maaaaat


Sofia [gaspedal.blogg.se]
2009-11-28 @ 02:04:39

nice med idol :)



förresten, känner du för det skulle jag bli gladare än gladast om du röstade på mitt bidrag, nummer 9, i lindapauline.se 's fototävling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0