Let me dip it

Sitter just nu & kollar på The Terminal på kanal 9, har inte lyckats se hela filmen innan så nu var det dags. Har ändå inget bättre för mig ikväll.. Har varit ledig två dagar nu & igår var en riktig seg dag efter halloweenfesten. Det var sinnes ball där iaf =)
Så igår firade vi min brors flickvän & åt god mat (thai) & tårta, nom nom. Sen bestämdes det även att mitt hår ska färgas till helgen, wohoo! SOM jag har längtat! Gillar utväxt faktiskt (snyggt med lite & håret ser inte lika fake ut - usch för nyfärgad hårbotten) men den jag har nu är fan hemsk. Det bruna under ska bort & allt ska bli ljusare, grrw ; )

Idag har jag iaf bara fixat naglarna & kollat tv och xboxat lite, hoho c(:
Kortade ner naglarna (som varje gång) & nu är det mina egna till 1oo%! Även hon som gör dom sa det, mihii happy me =) Har dom au naturel denna gång också så jag kan lacka själv. Till jul/nyår blir det något spännande iaf!

Vill ha chips & dip, längesen nu.


Imorgon



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0