Mysdag

Kom nyss hem från en snabb runda ner till centrum, hämtade resten av grejerna till mobilen (har fått en ny nu, exakt den jag ville ha fast en annan färg bara. Men jag klagar inte över färgen när jag får en sån grooov rabatt så det finns inte) från A & köpte dammsugare med mammi haha ; D

& så mår jag som självaste fan nu alltså. Har precis fått en grej på begäran av någon annan. Ni vet, the thing alla tjejer får. Grejen är att jag själv inte klarar av det så jag skippar helt enkelt det mer eller mindre varje månad. Not so good jag VET - ni behöver inte informera mig om det.. Men nu bad mig någon att jag iaf skulle göra det åtminstone för dens skull, so here it goes.
Stackars kunder som kommer till mig dom närmsta dagarna säger jag bara...

Nu ska jag bara vila, äta choklad, chips med dip, dricka cola, te & kolla desperate & simpsons. Mysdag, precis så som jag vill ha det..
Almost =/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0