SUNDAY/TOMBOY

Kom typ halvvägs igår innan telefonen ringde & jag gav upp.. Får väl fortsätta någon annan dag (eller natt snarare haha), kanske idag om jag orkar/hinner..
Planerna för dagen är iaf inte så mycket. Ska bara ta det lugnt & kolla på reprisen av Desperate Housewives sen & efter det ska jag iaf fixa mig. Personalfest ikväll juu! c(: Hoppas det blir kul, fast att ett par inte kommer, uss..

Nu är jag sugen på xbox, haha! Var lite av en pojkflicka när jag var yngre om ni undrar. Alltså inte till utseendet men personligheten typ. Pappa & brorsan spelade alltid dator & jag fick ett PS första året det släpptes (har fortfarande kvar det & det funkar!!) & mina grannar var pojkar. Fanns bara en tjej i kvarteret & jag hatade henne & hon mig, haha! Så jag har typ alltid kombinerat barbiedockor & bilar, skitkul ju! Få det bästa av två världar liksom, hoho c(:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0